Retour sturen van goederen kan enkel na overleg met Buro De Peuter en na ontvangst van een schriftelijk overeenkomst of een e-mailakkoord van Buro De Peuter.
- Iedere klacht met betrekking tot een gebrek of duidelijke fabricagefout of transportschade of mancos dient door de klant onmiddellijk bij aankomst van de goederen schriftelijk/of via mail te worden gemeld aan Buro De Peuter.
- Wanneer u van Buro De Peuter een akkoord heeft ontvangen voor een retour, geeft Buro De Peuter onmiddellijk de opdracht aan de transporteur de goederen terug op te halen.
- Wanneer er niemand aanwezig is of het pakket is niet bekend op het adres van ophaling, dan brengen wij u de transpostkosten in rekening en moet u een nieuwe opdracht plaatsen. Zo lang wij de goederen niet in retour hebben ontvangen blijft u zelf verantwoordelijk voor deze.
- De goederen dienen steeds voor transport te worden verpakt. Wij accepteren geen enkele aansprakelijkheid voor deze goederen tijdens het transport naar ons.
- De goederen mogen enkel en alleen via medewerkers van Buro De Peuter of onze transporteur worden verzonden.
- Bij verkeerd bestellen door de klant wordt er €12,50 per orderregel aangerekend voor het ophalen en terugzenden, tenzij een akkoord van Buro De Peuter.
- Bij overige klachten waarvoor u een akkoord van retour heeft ontvangen van Buro De Peuter, worden er geen kosten aangerekend.
- Meldings- en reclamatietermijnen :
- manco op levering = 4 werkdagen
- foutief geleverde producten = 8 werkdagen
- schade bij aflevering = 4 werkdagen
- defecte goederen, pakbonregisstratie van 1 jaar, verkeerd bestelde
goederen = 8 werkdagen.
- Indien de retour niet volledig is of de retour gestuurde goederen afwijken van hetgeen is afgesproken, dan kunnen wij deze niet aanvaarden. In geen geval heeft u dan recht op een creditnota.